середу, 2 березня 2016 р.

Свято Новорічне

                 Принцеса.  За вікном біліє сніг, падають сніжинки,
             А у залі гомін, сміх - це прийшла ялинка.
            Ось красуня лісова вогниками сяє,
            Уся школа вже співа, свято зустрічає.
            Та мені чомусь здалось,в казку завітала,
             І цю казку Королева Сніжна розказала.
             ( Звучить мелодія «В гостях у казки». Входить Королева)
Королева. Привіт, друзі, ви готові до пригод в чарівну ніч.
             Про веселе свято в лісі поведу я зараз річ.
             Як сніжком все притрусило, і поснуло все навкруг,
             Диво сталося велике: Вовк і Заєць- брат і друг.
             Подружились Мишка й Котик, і Лисичка, і Їжак.
             Одним словом, все змішалось, вийшов цілий кавардак.
Принцеса. Це цікаво! Королево, казку нам цю розкажи.
Королева. Приготуйтесь, я цю казку зараз всім вам покажу.
                    ( Під веселу музику виходять лисички)
Лисичка 1. Я лисичка, я сестричка, жвава і весела,
                   Підкрадаюсь непомітно у курник у селах.
                   Я хитренька та дотепна, що тут і казати,
                   Можу танець станцювати, пісню заспівати.
Лисичка 2. А я лисонька-красуня, хутро в мене аж блищить,
                    На мою чарівну вроду подивитись й кріт біжить.
                    На галявину лиш вийду –враз засяє все навкруг.
                    Потеплішає довкола й зацвіте зимовий луг.
Лисичка 3. От хвалько! Яка нахаба! Що дозволила собі!
                    А ми кращі із сестрою й доведемо це тобі.
                    В мене хутро, в мене хвостик, в мене вдача, врешті, є,
                    І на що моргну я оком – вмить стає усе моє.
Вовк. Здрастуйте, кумоньки! Про що це ви так голосно розмовляєте? Куди 
                          так поспішаєте?
Лисичка 1. На свято Новорічне ми хочемо піти.
Лисичка 2. Та хто із нас гарніший – не можем відповісти.
Лисичка 3. А може, вовчик-братик, ти відповідь даси?
Вовк.          Про вас, лиски гарненькі, можу розповісти.
                    Ви всі дуже вродливі, розумні, й запальні.
                    А я, сіренький вовчик, горе й біда мені.
                    Ніхто мене не любить, на свято не покличе,
                    Ніхто не привітає, здоров’ячка не зичить.
                      (Вовк плаче. Лисички його втішають)
Лисичка 1. Не плач, вовчику!
Лисичка 2. Не плач, братику!
Лисичка 3. Ми тебе із собою на свято візьмемо!
                      ( Вовк та Лисички виходять)
                  (Звучить весела музика. Забігають Білочки і Зайчик)
Білочка 1. А ми, Зайчику, спритніші.
Білочка 2. Ми моторніші.
Білочка 3.  Ми веселіші.
Зайчик.      І нічого ви не спритніші. Просто Вас троє, а я один. А так не   
                   чесно.
Білочка 1. Я Білочка-реготушка, я Білочка – пострибушка,
                  В дуплі живу, горішки гризу.
Білочка 2. На зелених гілочках дуже сумно білочкам,
                   Тому ми на свято прийшли, подарунки принесли!
Білочка 3.  Здогадайтеся, малята, хто повинен завітати?
                   Ой, не знаєте? Скажу,
                    А вірніше, підкажу.
                    Вона маленька і пухкенька,
                     Така біленька і м’якенька!
Зайчик.      Це моя подруга Сніжинка.
Всі Білочки.   Правильно.
Сніжинка.  Малесенька сніжиночка, подружка всіх малят,
                    Я ковдра для рослин, землі і втіха для звірят.
                    На Новоріне свято так поспішала я,
                     І трішки аж прим’ялася пушиночка моя.
Зайчик.        Та не хвилюйсь, Сніжиночко,
                      Ми вмить розправим все,
                     І буде твоє платтячко пухнасте й осяйне.
       ( Зайчик і Білочки розправляють платтячко Сніжинки. Виходить янголятко)
Зайчик. Ой, дивіться, ще Сніжинка
               Завітала ось до нас.
Янголятко. Ну яка іще Сніжинка?
                    Я охороняю Вас.
                    Янголятко я маленьке,
                    Рум’яненьке і тихеньке.
                    Лиш у казці це буває,
                    Що я з вами розмовляю,
                    І танцюю, і співаю,
                    В ігри разом з вами граю.
                    (Виходять  Ведмедики.)
Ведмедик 1 У своїм барлозі солодко я спав...
                     Що трапилось?
                     І хто це тут
                     Так голосно кричав?!
Ведмедик 2. Хто посмів мене збудить,
                      Сон зимовий перебить?
Ведмедик 3. Я коли проснусь зимою,
                      Стану справжньою бідою,
                      Хто зустрінеться мені,
                      Ждуть пригоди Вас страшні.
Ведмедик 2. Взимку ми і злі, й голодні,
                      Сердять нас ці дні холодні.
Ведмедик 3.  Меду б з’їсти, та біда,
                      Спить і бджілка золота.
                      ( Вилітає бджілка)
Бджілка.   Я маленька бджілка, я весь час літаю,
                  Дуже ретельно нектар я збираю.
                  Потім у вулику в соти складаю
                  Й знову в квіткові краї відлітаю.
Ведмедик1. Ви це чули? Чи мені здалося?
                  Це ж чарівна бджілка голос подає!
Ведмедик 2. І я це почув.
                  А хіба може бджілка взимку літати,
                  медик збирати і пісню співати?
Ведмедик 3. Але ж і ми прокинулись. Напевно так буває,
                 Що в нічку Новорічну й ялинка розцвітає.
Бджілка.   Ведмедики, ведмедики, Ви б краще не гадали,
                 А медку зимового з сюрпризом скуштували.
Ведмедики. Веди нас, Бджілко!
                   ( Ведмедик і Бджілка виходять. Грає музика. Виходять Їжачок та
                    Коза- дереза)
Коза-дереза.  Я Коза- дереза, за три копа куплена… 
Їжачок.    Кізонько моя мила, кізонько моя люба,
                 Не будь такою сердитою. Я ж не знав, що ти на мене наступиш.
                 Я собі мирно спав, весни дожидав,
                 а ти взяла, мене розбудила,
                 а тепер ще й насварила.

Коза-дереза. Через твої голочки болять в мене кісточки.
                 Я пошкодила копитце, ніжку, хвостик,
                  Ще й бочок.
                  А що буде, як побачить
                  Це Солом’яний бичок.
                   З мене буде він сміятись.
Їжачок.     Я придумав! Годі плакать!
                   Я сколю йому весь бік
                   Й поламаю роги й хвіст.
Коза-дереза. Добре! Мене ти утішив,
                   Жартами гарно потішив.

Їжачок.     Будемо з тобою гратись,
                  І на свято поспішати.
Коза-дереза. Ой люблю веселі свята,
                  Буде сміху там багато.
( Виходять усі казкові герої)
Принцеса. Будуть жарти, буде сміх.
Снігова королева. Подарунків цілий міх.
                   Гарну пісню заспіваєм,
                   Діда Мороза ми погукаєм.


( Усі співають новорічну пісню) 

Немає коментарів:

Дописати коментар