понеділок, 14 березня 2016 р.

День казки

День казки
Мальвіна. Привіт, друзі! Я так довго мандрувала і до вас я завітала. Ви мого невгамовного друга Буратіно не бачили? Де він міг подітися? Йому якби тільки гуляти. Зовсім вчитися не хоче. Я ж тільки трішки почитати з ним хотіла, а він десь заховався. От шибеник! Діти, а ви любите казки читати? То,можливо, допоможете мені? Я зараз заховаюсь, а ви кличте Буратіно. Як тільки  він з'явиться, то і я вийду. Згода?
(Діти гукають Буратіно)
Буратіно. Ух ти! Як дітей багато! Привіт! А ви що тут робите? Граєте? А мене теж для цього кликали? То я із задоволенням. А то моя подружка Мальвіна із себе великого педагога строїть. Все хоче мене чомусь научати. Я її кажу: "Канікули. Відпочивати треба". А вона: "Та тобі цілий рік канікули". Ні!  Так не можна. Ну навіщо ті книжки читати, якщо в Інтернеті можна все подивитись. Правда ж, друзі?
(Підкрадаючись, заходить Мальвіна)
Мальвіна.  От ти мені й попався,  бешкетнику! Зараз я тобі доведу, що читати треба.

Буратіно. Знов ти із своїм читанням? Ми тут так гарно спілкувалися.

Мальвіна. А зараз ще краще поспілкуємось. Буратіно! Допоможеш мені? Діти! Зараз ми помандруємо в чарівну країну  Казкарію.
(Презентація «Чарівний світ казки»)
Мальвіна. А що, Буратіно, ти не змінив думку про читання?

Буратіно. Ти знаєш, Мальвіно, а це цікаво.

Мальвіна. А хочеш стати героєм однієї з казок?
Буратіно. Аякже.
Мальвіна. То не будемо зволікати. Адже сьогодні у дітей день казки. Вони готувалися до цього дня старанно. Тож запрошуємо тебе, Буратіно.
( Діти інсценізують казки)
Буратіно Це так прикольно. Мені дуже сподобалось. Мальвіно! А можна, ми будемо щодня читати?

Мальвіна. Звичайно, можна! Давай скажемо друзям «до побачення» та підемо цікаві книги вибирати.

Буратіно. Всім пока. До нових зустрічей. Ходімо вже.



Немає коментарів:

Дописати коментар